Textures


Kommentarer

Hej Daniel!



Såg att du var bland mina followers på twitter och hittade på så sätt till din blogg. Följer dig också nu!!



Är imponerad av dina foton och hela din bloggdesign. Jag bloggar som du förstår för KTH, och ska snart byta header. Undrar om du är intresserad av att hjälpa mig med det?



Förresten tycker jag att du verkar vara en framtida "Medieteknik"-student på KTH ;)



Mvh



Derya
Skrivet av Anonym den 15 Januari, 2012
Verkligen snygga bilder, jag gillar den föråldrade looken du gett dem genom texturen och det svartvita.
Skrivet av Anonym den 16 Januari, 2012
riktigt fin redigering!
Skrivet av Anonym den 17 Januari, 2012
Ställ en eller flera frågor i min frågesund!

Skulle bli sjukt glad :) direkt länk: http://kickyou.devote.se/blogs/16301971/fraagestund.htm#WriteComment

Skrivet av Anonym den 26 Januari, 2012

Skriv en kommentar


Trackback