Veckans blogg utsedd

och vinnaren är ... Robert! :D

Kommentarer

Grattis :)
Skrivet av Anonym den 08 April, 2011
skoj för R :D
Skrivet av Anonym den 09 April, 2011
allt bra här? :D
Skrivet av Anonym den 09 April, 2011
haha där ser man
Skrivet av Anonym den 09 April, 2011
roligt :D!
Skrivet av Anonym den 09 April, 2011
grattis till han !:)

men varför länkar du inte han?xd haha :D



Fårlåt om du inte gillar sånt här men skulle du vilja vara snälla och rösta

på min bild http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny , det tar bara 3 sekunder .

Du får en länkning på min blogg som tack oxå. det skulle betyda jätte mkt! :)

Skrivet av Anonym den 09 April, 2011
jodå allt är fina fisken här med :D
Skrivet av Anonym den 09 April, 2011
sv: Helt underbart, ska strax iväg till svärpäronen och grilla :D Mumms!! Har du haft en lika fin vårdag med klarblå himmel och sol som jag??? :D Och annars hoppas jag att dagen varit toppen?? :b
Skrivet av Anonym den 09 April, 2011
Superkul att jag fick vinna. :D Tack tack! :)



Kramar!
Skrivet av Anonym den 09 April, 2011

Skriv en kommentar


Trackback