Spotify kommer kosta...

Den nyheten slog ner som en bomb för mig då jag använder deras tjänst varje dag. Nyheten är att alla som vill lyssna på musiken obegränsat är TVUNGEN att betala 49 :- / månad eller 99 :- / månad. Med 49 kronors alternativet får man tillgång till tjänsten och man slipper reklamen. Medans 99 kronors alternativet kommer fortfarande vara som det alltid har varit, att man får tillgång till tjänsten även i mobilen och man kan även lyssna offline om man inte har tillgång till någon internetuppkoppling...
Eftersom jag är typ beroende av tjänsten så kommer jag nog självklart betala dom där 49:- eftersom 50 spänn är egentligen inte så värst mycket :) Eftersom 10 timmar/månad och 5 gånger per låt är inte något alternativ för mig...

Kommentarer

Svar: Okej, nice :) Händer det något kul ikväll då? Fredag och allt? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se
Skrivet av Anonym den 15 April, 2011
det suger!!
Skrivet av Anonym den 15 April, 2011
Tycker att det är sjukt dåligt av dem att ändra, liksom jag har haft Spotify jättelänge och nu ska jag plötsligt behöva betala för det om jag vill kunna använda det lika mycket...
Skrivet av Anonym den 16 April, 2011

Skriv en kommentar


Trackback