Körsbärsträd


Kommentarer

Var med i min tävling om att få bli dagens blogg! :)
Skrivet av Anonym den 02 Maj, 2011
sv: dagens blogg är tyvärr borttaget pga det gick inte att kommentera inlägget :p
Skrivet av Anonym den 03 Maj, 2011
Hej!



Intressant blogg =)



Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.



Hälsn.



Jessica
Skrivet av Anonym den 05 Maj, 2011
Hej hej, givetvis får du fråga. Allt står i min blogg, du finner det mesta om min dom under kategorierna min dom, frihetsberövad och Hinseberg =)
Skrivet av Anonym den 05 Maj, 2011
Tusen tack =) Kul att du tycker om den!
Skrivet av Anonym den 05 Maj, 2011
Hej gumman har precis lagt ut ett videoinlägg skulle bli glad om du ville kolla :D allt bra annars?

kramis
Skrivet av Anonym den 05 Maj, 2011
jättefin bild! :)
Skrivet av Anonym den 05 Maj, 2011
Hej vilken fin blogg du har! Skulle vara jättegulligt av dig om du la en röst på mitt bidrag här http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-angelica som tack för ditt röstande kan jag länka dig senare i min blogg :) Kram!
Skrivet av Anonym den 05 Maj, 2011
Fin bild! :)
Skrivet av Anonym den 17 Maj, 2011

Skriv en kommentar


Trackback