Värd dag

Pallade mig till skolan idag, även fast jag har grymt ont i halsen, det gör fan ont att bara säga nåt..
Så jag ska väl bara vara tyst idag, för jag vill ju itne prata i onödan. Aja iaf, Så när jag kom till skolan så säger några att vi inte har någon lärare förän sista lektionen, och då kollar vi på film. Sjukt ovärt att gå till skolan idag! Vill bara hem!

Aja på en håltimme så gick jag till torget för att kolla hur långt dom har kommit med rivningen av Stadshotellet.
Dom har kommit sjukt långt, snart är hela huset rivet.. Hoppas nu bara att dom bygger upp en galleria, för vi har ju lixm bara "Paus". Där åhlens,dresmann osv. ligger. Sen har vi bara JC och Fridolf som säljer hyffsat snygga kläder, 2!? st... Asså ! Det är ju sjukt lite!.... Hoppas att New Yorker kommer hit, dom har sjukt snygga kläder, Sen har vi ju också H&M, men dom har bara tjejkläder :O även fast H&M har kill kläder på andra ställen. Asså jag fattar intte varför just Enköping måste vara så jävla udda.. Nu ska jag väl sluta skriva, för annars kommer jag på fler saker som man klaga på när det gäller Enköping.....


Skriv en kommentar


Trackback