Fredags!

Efter skolan så åkte jag till Bålsta för att jag,flickvännen och hennes kompis skulle åka till Stockholm för att kolla på bio. När jag var framme i Bålsta skulle jag ta bussen till henne, men då var hon på väg till hennes kompis så jag fick kliva av och blev hämtad av hennes mamma och sen åkte vi till centrum. Sen vid runt 15.45 så skulle vi ta pendeln till centralen i Stockholm. Jag skulle köpa ett 24 timmarskort men då frågade spärrvakten varför alla ska envisas att köpa ett 24 timmarskort och det var en minut kvar innan pendeln skulle åka så jag slapp betala och fick springa till pendeln, för att inte missa den. Då stod flickvännen och hennes kompis och blockerade dörrarna så dom inte skulle stängas. så jag hann precis med den. Framme i Stockholm  så gick vi direkt till Sergelbion och hämtade ut biljetterna. Sen gick vi till Hm för att älsklingen och sandra skulle köpa lite kläder, så vi gick till HM, asså det var sjukt jävla varmt där inne så man fick sjukt ont i huvudet. men iaf, när det var en halv timme kvar innan filmen skulle börja så gick vi tillbaka till bion och satte oss. Jag tycker att filmen var bra , så jag kan verkligen rekommendera den. Sen blev det donken och pendeln tillbaka till Bålsta. När vi kom fram så gick vi direkt till centrum och köpte cider, sen när vi skulle ta bussen till flickvännen, så slår hon på burken när jag drack så jag fick cider i håret. hahah xD

tack för en underbar dag!
bilder kommer väl sen tror jag !

Skriv en kommentar


Trackback