Frågor & svar


-Är du oskuld om inte när förlorade du den?
Nej jag är inte oskuld, jag blev av med den när jag var runt 14

-Hur lång är du ?
På passet är jag 172 cm lång, det var 08, så jag kanske är 173-174 nu

-Hur gammal är du?
Jag är 18 , snart 19 år

-Vad är din sexuella läggning?
Jag här heterosexuell

- Är du bög?
Nej det är jag inte

-Vilken linje går du ?
Estet media på Westerlundska

-Vad är ditt drömjobb?
Jag gillar att fota när jag inte bloggar, så det blir nog fotograf

-Vad är det pinsammaste du har gjort?
Finns många saker, men jag kommer inte på nåt direkt nu

-Hur kåt är du på en skala 1-10?
Jag är nog en 6-7 :D


- Läser du min blogg dagligen ?
Försöker, men missar då & då

-Vilken blogg följer du mest?
Kissie och Gaybloggen, för dom är allra bäst ! :D men ibland kan jag gå in på falsksanning och kolla lite bloggskvaller!

- Vems "miniblogg" gillar du mest?
Hmm, Thells har en jävligt bra blogg! :D

- Varför tar du inte betalt för dina designer?
Det var en jävligt bra fråga, men jag tycker inte att pengar är allt + jag tycker det är kul att fixa designer, så därför får det bli gratis! :D

-Tycker du om att blogga?

Det gör jag väl, annars skulle jag inte blogga

-Tjänar du pengar på bloggen?
Ja det gör jag, dock inte några väsentliga summor

-Hur länge har du bloggat?

Jag har bloggat i ett år och 1 månad, det blev det igår faktiskt!

-Varför började du blogga?
Jag började blogga för det var en kompis som bloggade, sen började jag göra det. Anledning till varför jag började blogga var för att jag vill hänga med i "flowet"


- Varför har du emot unga mammor?
Jag har inget emot dom, men jag tycker att det är lite fel att bli med barn om man är under 18 år, för lixm vem ska ta hand om barnet tex om barnet är sjuk, så unga mammor ska skita i skolan och leva på a-kassa...

- Trivs du i världens ruttnaste stad Enköping?
Asså Enköping funkar, det finns ju värre ställen än Enköping, men om jag ska flytta nånstans så blir det Stockholm, För Sthlm har alltid varit mitt nr 1.

- Om din tjej skulle bli gravid och vill behålla barnet , hade du stått upp för henne ?
Jag vet inte, för just nu är jag inte redo på att ha ett barn, har ju inte någon utbildning och sånt, helst ska man ha utbildning och jobbat ett år innan man skaffar det :D

Kommentarer

Tack :DD
Skrivet av Anonym den 02 Februari, 2010
gaah, jag är lika lång som dej och är tolv! :S
Skrivet av Anonym den 03 Februari, 2010

Skriv en kommentar


Trackback