Nu är det 2011 :D


Kommentarer

gott nytt år på dig :)

allt bra med dig idag? ;)
Skrivet av Anonym den 01 Januari, 2011
Svar: Vi fick det av Broken Door. Jag fotade på RixFm festivalen i Karlstad och då la jag upp bilder på dem på bloggen. Några dagar senare fick jag en kommentar av Tobias i Broken Door som sa att det var snygga bilder. Jag svarade han via mejl och tackade för kommentaren. Sa även att jag skulle till RixFm festivalen i Göteborg och då skrev han att han kunde fixa ett presspass till mig. Och sedan fick Michaela ett också :D
Skrivet av Anonym den 01 Januari, 2011
Gott nytt år =)
Skrivet av Anonym den 01 Januari, 2011
Gott nytt år ju :D!
Skrivet av Anonym den 02 Januari, 2011
Nu är dagen blogg utsedd! var det inte du som vann så anmäl dig gärna ännu en gång :) kram <3



http://jeessica.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-1.html
Skrivet av Anonym den 02 Januari, 2011

Skriv en kommentar


Trackback