Gratisbio



Japp, nu ska jag säga en as bra sida där man kan samla in poäng och växla in det till presentkort,biobiljetter m.m
Det går jättesnabbt att samla poäng , så om det finns folk som vill bli medlemmar men vet inte hur man riktigt tjänar poäng på sidan, så berättar jag det nu.

Varje gång man loggar in (1poäng/dygn) och man tjänar (1poäng/dygn) om man skriver ett gb till andra medlemmar, man kan också tjäna pengar genom att bli vän med andra medlemmar (2poäng/dygn)

För att tjäna ännu mer poäng än 1-2 poäng, så kan man värva vänner, delta i tävlingar, besöka hemsidor, ladda upp en profilbild, shoppa kläder musik och typ allt du ändå behöver och få poäng på köpet! Eller så kan man göra som jag, blogga om Gratisbio och få allt mellan 10-1000 poäng, samtidigt som man har chansen att vinna 500 kr att handla för på Nelly.com.

Det låter trevligt eller hur, om ni tyckte att det lät trevligt , så tycker jag absolut att ni ska bli medlemmar på gratisbio.se , precis som jag är.



Skriv en kommentar


Trackback