You have right , you are the one and only...

Nu är det så här att jag orkar inte ha texten " Limited for the lucky few" då jag har förstått att det betyder typ att dom det bara vissa som får en design av Albin , det är iaf vad jag tror, så därför ska jag ändra det, men vet itne till vad , så snälla läsare, hjälp mig..!

Det va det där inlägget som fick mig att komma fram till att jag ska ändra, för jag orkar fan itne vara några jävla copycat, hoppas att du är glad nu, nu när jag äntligen tar bort den där sloganen .... men ifs, jag tror fan inte att du har typ copyright på den sloganen, för isf måste du ha köpt Copyright på den........

Men iaf , nu kommer jag ändra!


Kommentarer

najs blogg ;) såg dig på blog awrds listan ;) ska vi rösta på varandra :D rösta här http://www.tv4.se/1.1173520?i=227 så röstar ja på dig :)
Skrivet av Anonym den 07 Oktober, 2009
this is all about me
Skrivet av Anonym den 08 Oktober, 2009
Snygga designer du gör:D

Du skulle inte vilja fixa en åt mig(a)
Skrivet av Anonym den 08 Oktober, 2009

Skriv en kommentar


Trackback