Har kommit en bit på vägen

Har kommit en bit på bloggen nu, nu har jag fått folk som inte gillar det jag gör, men vad spelar det för lixm, man ska göra det man tycker är roligt , och jag tycker att bloggning är roligt, så varför ska man sluta bara för får lite kritik, never in my life, kritik är bara roligt att få, spelar lixm ingen roll om det är dålig kritik eller dålig kritik .

Och för det andra, så är inte jag wannabe tomasz, så min blogg är inte ens lik hans, så ofta folk kan kalla min blogg en wannabe av tomiii.blogg.se , OFTA säger jag bara! OFTA!!!!

men aja, palla inte bry mig. Ni får fan ge mig ris eller ros, det spelar ingen roll, roligast är att få ros, men alla kan inte älska det man gör så...




Kommentarer

jag sa varför du är wonabe thomaz! inte om din blogg är wonnabe hans! jävla tard!
Skrivet av Anonym den 29 Oktober, 2009

Skriv en kommentar


Trackback