Hiss & Diss



Snön - Nu när snön ligger på backen då är julstämningen på topp, nu är det inte många dagar kvar .
Det är bara 2 dagar kvar.

Julen - Det är den mysigaste högtiden som finns, tänk hur mysigt det är och sitta o umgås, dricka glögg äta pepparkakor och det doftar glögg. Nu vet man att det är snart jul.



Isen - Nu när det snön har kommit så är snön så hal, jag har typ halkat en enda gång och då gjorde jag illa mig rejält stukade typ foten, inte bra. Det gjorde så jävla ont, så därför förtjänar den dissen !

Kylan - det är okej att det är typ -5 eller nåt, men inte när det -20 , för lixm vi bor inte i alaska, för ofta det ska vara så djävulsk kallt, men ifs så gör det inget, för jag har en varm jacka,halsduk,mössa,vantar. Alltså jag är rustad för en kallare vinter, men jag hoppas inte att det blir kallare!



Känner inte för att dissa & hissa nånting , så ni får väl nöja er med den här listan

Kommentarer

jag tittade förbi lite bloggar och såg din blogg. kanske låter det osannorlikt och kanske är det inte ens sant. Men vi kanske är släkt. Det finns inte många som bär namnet Dynesius. Mitt namnär Sarah Dynesius och jag bor i skåne men har bott i Vänersborg... Jag är 18 år och glad väldigt uttåtriktad tjej.. Så tja om du har lust att snacka med en "släkting" så e du välkomen.

God jul till dig

Mvh Sarah Margareta Dynesius
Skrivet av Anonym den 22 December, 2009

Skriv en kommentar


Trackback