7 månader idag

För varenda sekund som går så älskar jag dig mer och mer <3

du är liksom det som jag saknade , nu har mitt tomrum fyllts ut, och du kommer alltid ha en plats där, Du älskar mig för jag är mig själv och det är bra, för varför ska man vara som alla andra när man kan vara sig själv och bli älskad <3
Dom 7 månader som har gått hittills har varit dom bästa och fler ska det bli, du är den person som får en och skratta och må bra. Du är den underbaraste personen som som finns <3

även om vi har våra dåliga stunder så kommer vi alltid finnas där för varandra och stötta varandra i vått och torrt <33
Du är det bästa som har hänt mig <3

1 sekund utan dig, känns som en evighet, saknar dig så grymt mycket, vi måste ses i helgen eller hur älskling <33

 

tack för en underbar dag idag! <333

 


Kommentarer

grattis :D
Skrivet av Anonym den 07 December, 2009
Älskling du är fan bara för undarbar

Kan inte förstå att du kan vara så jävla underbar

Asså varje sekund som går så älskar jag dig bara mer och mer.

Du är de bästa som har hänt mig

dom här 7 månaderna som har gått så har jag inset att de är bara dig jag vill ha och ingan annan

du är dig själv , du skitar i vad folk tycker och tänker och de är bra för jag älskar dig för den du är <33

Klart vi ska träffas i helgen <33

Saknar dig otroligt mkt älskling

Varje sekund vill jag bara ligga i din famn och känna kärlek
Skrivet av Anonym den 08 December, 2009

Skriv en kommentar


Trackback