Sorry


Sorry att man har varit lite inaktiv på ett tag nu, men har inte orkar skriva nåt inlägg just nu... men här kommer ett :)


dissa - Tårgasattacken på the voice 09 i lördags. Jag hade as najs där , stod och diggade musiken , och det va as roligt att se folket brevid mig att dansa gärnet + att man hade as bra plats såg ju scenen as bra , men aja, sen när janet hade sjungit 2 min av sin låt, så kastar någon in en jävla tårgasbomb! , snacka om att gilla att skada personer, men palla skriva det igen, har ju skrivit händelsförloppet inlägget under här ...

dissa- Skolan, nu är det så att det är sista dagen på sommarlovet. och det känns jävligt pisst. för jag gillar verkligen att ha sommarlov, men det ska fett spännade att börja igen imorgon, för jag ska börja på nytt program, Media, vi får se hur det går !


hiss The voice + Ung08 - Ja, i helgen har jag varit i stockholm och jag måste verkligen säga att ung08 är verkligen bäst! synd att man missade festen i tunnelbanan, hade verkligen velat gått på den, det verkar fett skojj, The voice va bäst förutom "attacken"...

Skriv en kommentar


Trackback