Rain over me


Kommentarer

Förstår det på bilderna. Väldigt fina var dom förresten! :)

Idag har vi kalas för min bror som fyllde år förra veckan.
Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011
Sv; Tack :)
Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011
Han tackar säkert ;)

Vad blev det för gott?
Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011
- visst e den :)
Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011
sv: tack :)
Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011
Sv: Hehe ja kan jag förstå, blir lite fattigt om inte annat ;-o
Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011
sv: inte bra :(!
Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011
sv: Haha jo jag vet. Men jag blev tidningsskadad och fast vid Jpeg när jag var på Aftonbladet ;) Men håller på att träna bort den (o)vanan.



Gillar bilderna! Velat tagit sådana när det regnat, men inte vågat tagit ut min älskling Nikon i regnet.
Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011
Väldigt härliga bilder! Det får mig att gilla regn ännu mer än vad jag redan gör!
Skrivet av Anonym den 20 Juli, 2011

Skriv en kommentar


Trackback