Dagens låt


Kommentarer

RE: Självklart.. :) Ska nog se den jag med snart.
Skrivet av Anonym den 17 Juli, 2011
Sv: Igår kväll var det jobb, sen uteserveringarna med jobbarkompisar, men jag drack inget .. Orkade inte. Har jobbat många kvällar i rad och jobbar fram till tisdag kväll 23 .. Suck!
Skrivet av Anonym den 17 Juli, 2011
sv. jaa :D!
Skrivet av Anonym den 17 Juli, 2011
allt bra^^?
Skrivet av Anonym den 17 Juli, 2011
Nu är dagens blogg avslutad, det var jätte kul att du var med och tävlade!

Kolla om du vann eller inte, om du inte vann så bli inte ledsen för det kommer en ny chans igen om ca 1 timme!



Missa inte o glöm inte att kolla vem vinnaren är!

Ha en bra dag!
Skrivet av Anonym den 17 Juli, 2011
Åh Takida är så bra! =)



sv: Tack för inviten!! =D

Nä, jag förstår mig verkligen inte på aktiva listan eller vad den mäter egentligen.
Skrivet av Anonym den 17 Juli, 2011
Wow, bra för att vara Takida! Jag har aldrig gillat dom, men den här låten var ju helt okej :)
Skrivet av Anonym den 17 Juli, 2011
Hehe, det tycker inte jag x)
Skrivet av Anonym den 17 Juli, 2011
sv: vaknade just! :)

du då?
Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011
Hej skulle vara guld värt om du ville rösta på min klänning :D

Slutspurt idag!

Om du går in på min blogg och skriver att du har röstat 5 länkar jag dig i ett inlägg ikväll!

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=R44HjzSYVkUe0tCr3vXMb8t3x4UqRNpgEgnlW60peSJbBJI25fBT&third=yes#Gallery

Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011
Vad hittar du på idag? :)
Skrivet av Anonym den 18 Juli, 2011

Skriv en kommentar


Trackback