My first CV

Nu ska jag skriva mitt första CV. Ska ju söka ett sommarjobb så man tjänar in lite pengar i sommar. Annars kommer man bli väldigt fattig.. big NO-NO on that! .. Men iaf, så vet jag inte vad det ska innehålla så detta blir lite spännande ...

Ps. i förrgår skrev jag att denna blogg bara var en fotoblogg men jag slänger in några personliga inlägg då och då. Men inte "idag var jag i skolan och den slutade..." inlägg.. ds.

Föresten, någon vet hur man verifierar Word. för nyckeln är ju felaktig ;(



Kommentarer

Finns alltid nycklar till word på nätet. Bara att söka på google :)
Skrivet av Anonym den 10 Februari, 2011
Hej, förlåt för reklamen, men tänkte tipsa om en jättebra sida ifall du inte redan vet om den :)

Gratisbio.se är en asbra sida som gör att du lätt kan fixa presentkort på många affärer, bland annat H&M, JC, cdon.com, clas ohlson osv.

Och om du registrerar dig via denna länk (som samtidigt hjälper mig med några poäng)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=418333 så får du 1000 poäng redan från början, och när du samlat

tillräckligt många poäng så kan du byta dem mot presentkort. Bra va?

Allt är givetvis helt gratis.
Skrivet av Anonym den 10 Februari, 2011
hejj, jag läste kjjohansson.blogg.se blogg , o jag såg att du hade gjort hennes första header en gång i tiden o jag undrar ifall du vill göra en gratis header till mig?

kram
Skrivet av Anonym den 23 Februari, 2011

Skriv en kommentar


Trackback