Växterna börjar titta upp...


Kommentarer

Sv: med mig är det kanon!

Du får krya på dig då ju.. Snart helg :)



Underbara bilder! Vill ha vår och värme :p
Skrivet av Anonym den 07 April, 2011
Äntligen kanske det kan bli lite vår
Skrivet av Anonym den 07 April, 2011
Vinnaren av dagens blogg är korad! Kika in på min blogg för att se om det var du! :) Om du inte vann är det bara att anmäla sig igen, lika stor vinstchans för alla eftersom att jag lottar vinnare.



Kramar!
Skrivet av Anonym den 07 April, 2011
God natt! :D Sweet dreams! :D
Skrivet av Anonym den 08 April, 2011
sommaren närmar sig :D WOHOOO. fina bilder
Skrivet av Anonym den 08 April, 2011
Okej :) Har du något roligt mellannamn? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se
Skrivet av Anonym den 08 April, 2011
härligt! jodå, min dag har också varit bra :)



fina bilder!
Skrivet av Anonym den 08 April, 2011
jätte fiina bilder :)
Skrivet av Anonym den 08 April, 2011
Åh, vad roligt! Se till att komma dit med ett bra humör, vara dig själv och ha tänkt ut några svar de förmodligen kommer att fråga dig. Varför vill du jobba på McDonalds är en vanlig fråga som kommer upp på intervjun. Lycka till :D
Skrivet av Anonym den 08 April, 2011
sv; :)
Skrivet av Anonym den 08 April, 2011
buhuuu du har tagit mina texter här vid kommentarerna. Okej, det kanske inte är värsta stort, men ändå är det prick samma som du har snott :P Lite tråkigt, fick bara tips om det. Blir ju likadant liksom.



/Isabella

Skrivet av Anonym den 08 April, 2011
Fina bilder :)
Skrivet av Anonym den 09 April, 2011
fina kort du tar! :D
Skrivet av Anonym den 11 April, 2011

Skriv en kommentar


Trackback