I brist på fantasi

Just nu sitter man i skolan och har det allmänt tråkigt. Vad kan då passa bättre än att kolla i bloggarkivet.
hahah, jag har hittat en massa "pinsamma" åsikter och kommenterar. Kan inte fatta att jag har skrivit det.
För lixm ofta jag kan ha skrivit att en läsare har ringt mig och sagt att jag skulle länka den. Asså fattar ni vilket dåligt pr trick det är! . Sen har jag också provocerat lite. Men som sagt man vinner ingeting på det.

Så ni som läser denna blogg. Ni läser om den riktiga Daniel och ingen annan som gillar provocera. Dock kommer jag då och då skriva vad jag tycker om saker och ting, Vilket kan låta provocerande. Som sagt vi bor i ett fritt land där alla åsikter får framföras


Kommentarer

Hahaha du och jag tänkte köra ett pr-trick en gång ju ;)
Skrivet av Anonym den 02 September, 2010

Skriv en kommentar


Trackback