Tidinställt inlägg

Hahha nu kommer ni förstå att jag alltid kommer göra ett tidinställt inlägg på mornarna. Men idag är det en speciell dag. Nämligen att våran ordinarie lärare i foto har kommit tillbaka. Det är verkligen på tiden, för jag stod inte ut med vikarien som var helt efterbliven. Då menar jag verkligen efterbliven. Så nu kommer säkert lektionerna bli som vanligt igen. Gillas så mycket =) Sen har läsarantalet stigit ännu mer.. vilket gillas också!
Men just nu har jag säkert kommit fram till skolan och har grafisk kommunikation. Vi hörs !

Kommentarer

VILL BLOGGSVAR PÅ MIN BLOGG. Kram
Skrivet av Anonym den 27 Oktober, 2010
Du tar fina bilder ^^
Skrivet av Anonym den 27 Oktober, 2010
re. Länka mig så är du med!
Skrivet av Anonym den 27 Oktober, 2010

Skriv en kommentar


Trackback