Svar på frågestunden

Vilka betyg hade du när du slutade nian ? :)
Jag hade G i svenska,matte,engelska,so,no,musik,slöjd. VG i hemkunskap och IG i spanska. För läraren var lite udda.

Hur gammal är du? ^^
Jag är 19 år snart 20 år.
Vad fick dej att börja blogga?
Jag började blogga för jag kände att jag vill skriva av mig och sen blev jag inspirerad av andra bloggar.

Vad tycker du om enköping?
Jag tycker att det är en ganska mysig stad. Men det som är negativt med småstäder är att rykten sprids så lätt. Tex om man har gjort nåt , så vet snart hela stan om det. Funderar därför på Stockholm när jag har gått klart skolan och jobbat några år.

Skulle du kunna rekommendera en bra Canon till mig? Jag är inte särskilt profosionel heller. Men jag älskar att ta bilder och jag är intresserad. =)
Jag skulle rekommendera att du först börjar med en Canon eos 1000d om du är nybörjare och sedan byta upp dig till en "tyngre" kamera . Kanske en Canon 60d eller nåt. Allt beror på hur mycket pengar man vill lägga ut på en kamera.

Vart gör du dina bilder? Tex som "Sjukt bra låt.."
Alla bilder och texter gör jag i photoshop cs5.

Vilken kamera använder du? :)
Jag använder mig av Canon EOS 1000D.

Vilka bloggar läser du?
Läser nästan alla storbloggar och en del små :)


Skriv en kommentar


Trackback