Bloggar mer imorgon igen

För just nu har jag sjukt ont i huvudet, ont i halsen. Känner mig alltså allmänt seg. Men iaf, så har jag kollat klart på Andra Avenyn, måste verkligen säga att dom som gör serien har verkligen lyckats med sina "cliffhangers", För man vill ju hela tiden se nästa avsnittet, kan nästan säga att jag är beroende av den serien ?!.. För VILL SE NÄSTA AVSNITT NU! , men ska palla vänta tills nästa onsdag..

Ska gå till sängen och sova nu, för jag känner att jag är är 100 % pigg just nu, men jag hoppas att jag blir piggare imorrron. Annars orkar jag inte gå till skolan, för lixm jag kände mig hur jävla seg som helst i skolan.


Kommentarer

vart gör och redigerar du bilder? vart har du gjort headern? och t.ex dina biler som ''GODNATT'' bilden i detta inlägg? snälla berätta :D:D:D:D
Skrivet av Anonym den 25 Mars, 2010

Skriv en kommentar


Trackback