Är hemma nu

Fredags: Direkt efter skolan så gick jag upp till tågstationen, för att ta 14.00 bussen till Bålsta för att träffa flickvännen, men jag skulle inte ta den, skulle ta den som gick 14.30 , så jag gick runt lite där, och sen träffar jag på hennes kompis Sandra, så vi skulle möta flickvännen och då gick vi dit där vi skulle mötas, men så var hon inte där.. haha xD Så vi fick gå till ett annat ställe istället xD.. Haha !
Sen efter det fick vi skjuts av flickvännens mamma hem till henne,
och där åt vi tacos som var jätte gott!
Efter det så åkte vi tillbaka till centrum och satt där och snackade en stund sen skulle jag och flickvännen åka hem till henne.  När vi väl var där, så skulle vi ut med hundarna, men vi var verkligen skit trötta
När vi kom in igen, så la vi oss i sängen och kollade på film, men båda somnade jätte snabbt..


Älskar dig Lina Bergström <3
Lördags: Så vaknade vi tidigt för hennes hundar kom in och väckte oss.
Vi åt lite frukost och sen skulle vi hjälp till hennes mamma med en sak, och efter det gick vi
in och åt mat, sen skulle flickvännen och hennes kompis åka till sthlm så då åkte jag hem, eftersom jag inte har några pengar till en sthlm resa just nu :/

Kommentarer

sv: har du köpt photoshop för 10.000? :o
Skrivet av Anonym den 27 Mars, 2010

Skriv en kommentar


Trackback