Kungligt bröllop

Har nyss kollat på det kungliga bröllopet där Daniel Westling får sin Kronprinsessa Victoria. Det var fint och jag såg hur Daniel blev väldigt rörd. Sen tycker jag att det väldigt coolt att Agnes C, ni vet hon som var med idol och vann. Hon sjöng på bröllopet tillsammans med Björn Skifs. Ifrån idol till kungligt bröllop, vilket kliv.

Sen det där angående med monarkin, såg ni hur mycket folk som var i stockholm för att se en glimt av de nygifta.. Alla dom stödjer monarkin, det gör jag själv ocksåp, för det tillhör vår kultur, men en bloggare verkar vara för barnslig för att fatta att det är vår kultur. För hon vill fan att vi ska avskaffa monarkin, fattar ni !? Get older b****!! Ska jag nämna henne... öhh nej jag tror inte hon ska fan inte få publicitet på min blogg, för jag är emot provocerande bloggare !

Kommentarer

den nya designen ser skitbra ut!
Skrivet av Anonym den 19 Juni, 2010
hehe bra att du inte ger publicitet. klart det finns saker man kan säga om monarki, men i slutändan är det svensk kultur och tradition och de är fina :)



/exiback
Skrivet av Anonym den 20 Juni, 2010
Bröllopet var verkligen fint tycker jag.
Skrivet av Anonym den 21 Juni, 2010
Jag gillar också kungafamiljen, och var verkligen rörd till tårar hela vigseln=)
Skrivet av Anonym den 21 Juni, 2010

Skriv en kommentar


Trackback