fördomar!

Nu ska jag skriva av mig om lite fördomar jag har för en viss grupp människor

Ghettoställen - Mina fördomar är att det bor ofta utlänningar som snackar väldigt underligt språk , som jag inte förstår mig på. Sen kan bråk starta hur lätt som helst , lättare där än på andra ställen. Varför? jo för dom är vana vid "bråk", Men givetvis behöver det inte stämma.
Här i Enköping har vi Romberga och Lillsidan, ställen jag aldrig skulle vilja sätta min fot på ..

Unga mammor - lever oftast på a-kassa eftersom dom inte har någon ekonomi, dom har ju oftast inget jobb..
Då har jag en fråga.. Varför skaffa barn vid så ung ålder?
Ni vet ju att ni inte kommer klara att ta hand om ett barn utan en god ekonomi. Så innan man ska skaffa barn så ska man helst ha en färdig utbildning och ha haft jobb i 1 år innan ...
med unga mammor menar jag en ålder under 18 år...

Kommentarer

Jag har bott på lillsidan i 10 år och inget har hänt mig.

Och snacka fan inte om unga mammor! Min mamma var inte ens 18 när hon fick mig. Hon hade en jävligt svår uppväxt och har haft så många problem i sitt liv. Hon valde inte att bli gravid så tidigt, och hon visste inte hur svårt det är och hur mycket ansvar man måste ta när man får barn. Du vet inget om hur det är att vara ung tjej och vara gravid, så snacka inte!
Skrivet av Anonym den 27 Januari, 2010
Håller med dig, dock kna jag sätta min fot på gettoställen men det stämmer fan, vart rånad på cig ii bredäng i sthlm hahaha xD
Skrivet av Anonym den 27 Januari, 2010
Hålle fan med amanda i vissa stunder

asså man kan inte förstå hur jobbigt de är att få barn tidigt. likxom om du blev pappa nu skulle du be din flickvän ta bort de för att du inte skulle våga ta ansvar och stå upp mot dom jobbiga stunderna.

Jag skulle aldrig sätta min fot på lillsidan . där håller bara små barnene sig och knarkare .
Skrivet av Anonym den 27 Januari, 2010
Såååå wannabe kissie..

Hon skrev om unga mammor.

Då gör du också det -.-

Och tycker som Amanda.

!

dö-.-
Skrivet av Anonym den 31 Januari, 2010

Skriv en kommentar


Trackback