Så jävla stolt

Idag på fotolektionen så skulle vi ut och fota, vi skulle dokumentera muren "ett gammaltskyddsrum" intill skolan typ. Medans jag dokumenterade MUREN, så dokumenterade dom andra sig själva xD, aja, det var inte det jag skulle ta upp, men iaf. Sen när jag får klar så skulle läraren kolla på det, han sa direkt, om jag skulle kunna ge MVG++++++++ så skulle jag ge det, och sen tog han in en annan lärare för att visa det jag hade fotat. Vilket andra läraren också gjorde var att ge mig beröm och då sa någon av lärarna , kommer inte ihåg vem men iaf , Någon av dom sa , DU är en naturbegåvning, man blir bara helt jävla sjukt stolt , när man hör sånt! Så nu vet jag vad jag ska bli när jag blir äldre, jag ska blir proffsfotograf, för just nu är jag bara amatör-/hobby fotograf !

Kommentarer

Hålle verkligen med dom att du är jätte duktig på att fota :)
Skrivet av Anonym den 14 April, 2010
Oi, bildan va tøff. Du e flink! :)
Skrivet av Anonym den 14 April, 2010
Bra jobbat Danne!!!
Skrivet av Anonym den 15 April, 2010
Du ÄR verkligen en naturbegåvning.

Keep up the good work :)
Skrivet av Anonym den 15 April, 2010

Skriv en kommentar


Trackback