I got the blog, so I make the rules

- Askmolnet , eftersom den skymmer typ solen, så det blir sjukt molnigt på himlen, så askmolnet får dagens fetaste diss!  Sen att man har känt att det har luktat svavel här, har bara gjort det värre , sen värsta hagelovädret igår ! så diss på det!
- Folk som redigerar sina foton och folk som spelar "puttinutt" Typ jag är mammas lilla pojke/flicka osv!
så sluta med era fjantigheter!!
- Solen , när väl solen är framme när inte askmolnet skymmer solen, så är det jävligt najs, man känner verkligen att det är vår nu, och snart är sommaren här!
- Justin Bieber. Han är 16 år, och är redan superbra! Hans musik är bara så bäst liksom , alla måste lyssna på hans låtar!

Kommentarer

Snygga hissningar & dissningar! Här hänger man kvar i framtiden och checkar läget ;D



// Cabin Crew at TUIfly Nordic
Skrivet av Anonym den 19 April, 2010
BIEBErrrr



<<<<3
Skrivet av Anonym den 20 April, 2010
Ett jävla skämt eller ? hahaha ! Varje gång jag ber dig göra en header åt mig så redigerar du mig som en jävla docka :s, det bevisar även en bild du lagt upp på rahlenfeldt, paow, amir, kissie , dessie , foki osv. Liknade ett par jävla dockor, tack vare DIG! o du påstår att du inte gillar folk som redigerar, nejnej -.-' Du är värre än mig :s
Skrivet av Anonym den 20 April, 2010

Skriv en kommentar


Trackback