100408

Efter jag hade varit hos tandläkaren så skulle jag till Bålsta för att träffa Lina , för vi har verkligen jätte god kontakt, vilket jag är väldigt glad över. För hon är bara så bäst lixm, men iaf, så köpte jag daim choklad till henne på kryssningen jag var på . Jag tror att hon blev glad över, och sen hade jag med mig chilinötter som jag verkligen tycker är jätte goda, vilket hon också tyckte  :D
Sen skulle hon färga mitt hår , men jag glömde den hemma så det får bli någon annan gång
det var inte den 1:a roliga saken, det hände nämligen en till sak, jag skulle kolla i tidtabellen till bussen hem, och skulle kolla på vardagar, men jag kollade på helgen, jag kan verkligen vara jätte osmart!
för lixm min syrra sa att jag verkligen är blond inuti!
Stämmer det , är jag verkligen så blond som alla tycker att jag är
kanske ska ta färga till blondt istället!
HAHAHA
!

Skriv en kommentar


Trackback