Konversation med kusinen

Nu sitter man och snackar med kusinen om vad som är ute/inne & snyggt/fult, vilket är ganska roligt..
orkar inte printa konverstationen... för det är så himmlans mycket text, hahah jag är så himmlans lat... :D
men jag orkar väl :)

Daniistylee☆       On fire (8)           säger:
Kolla min blogg D: Du och sophia är lika -.-

Andréa säger:
hmm,..få se..vi är kusiner?:D

Daniistylee☆       On fire (8)           säger:

aa , vi är ju två är också det, är vi lika, nej !

Andréa säger:

nej men du e mest enköpingsbo jag pratar för jämnan me sthlmare o är som en sthlmare nästan o jag får jämt höra vad som är inne & te *ute* 96 jeans är skit ute i sthlm , SÅ JÄVLA INNE I ENKÖPING NU, skam..

Daniistylee☆       On fire (8)           säger:
men snälla ... du bor i enkp inte i sthlm så man behöver inte bryr sig om fucking sthlmare, dom är bara så jävla "AAAHHH"  men 96 är snyggt :D I love them :P säg vad som är inne / ute då :D

nu vill jag veta! vad tycker ni om min blogg, bra ? ja/nej säger:

men herregud ? jag kanske inte vill likna ett miffo? föresten.. fråga tim vad han tycker om snoddar ! XD
i just love my brother at this moment right now ;)

Daniistylee☆       On fire (8)           säger:
Men säg vad som är ute / inne ;)

nu vill jag veta! vad tycker ni om min blogg, bra ? ja/nej säger:

ja inte 96 jeans iaf :S dom var ute långt innan sommmarn och snoddar, common. VEM VILL VARA FJORTIS :S ? alla fjortisar använder såna !

Daniistylee☆       On fire (8)           säger:
Men säg vad som är inne då nu vill jag veta!

vad tycker ni om min blogg, bra ? ja/nej säger:
vet inte riktigt vad jag ska säga på de , men du ser väl vad normalt folk bär + inte fjortis klädsel

Daniistylee☆       On fire (8)           säger:
Men mouli,evisu,g-star osv är snyggt (A)(Y)

Daniistylee☆       On fire (8)           säger:
:P vad tycker du om snoddar ? :P
[[[Timmp@]]] säger:
såg helt ok ut i samma färg men  i olika såg det bara sjukt  ut


nu vill jag veta! vad tycker ni om min blogg, bra ? ja/nej säger:

evisu - usch
g-star - ja
mouli - ja
han sa till mig att de såg nördigt och as fult ut me massa snoddar på bena men att ha svarta snoddar itll MÖRKA jeans så dom inte syns är helt okej! , syns dom e de bara så feel..

Daniistylee☆       On fire (8)           säger:
Men du sa ju nyss att g-star är usch :S nu fattar jag ingeting..

vad tycker ni om bloggen? säger:
ja dom de står 96 på :S

Daniistylee☆       On fire (8)           säger:
*varför är dom "usch"

vad tycker ni om bloggen? säger:
*SÅ FULA
*http://www.hdclothing.co.uk/hdconcept/male/jeansmale/gstar/ruger/g%20star.jpg

*snyggt

Daniistylee☆       On fire (8)           säger:
så fucking fula, skulle aldrig ha på mg dom..
men om du stör dig på 96, varför inte flytta till sthlm direkt :P




HAHHA KAN MAN HA ROLIGARE DISKUSSION ?

Kommentarer

palla lägga upp?
Skrivet av Anonym den 01 September, 2009

Skriv en kommentar


Trackback