I hate that guy!

rubenwahlstroms.blogg. hahah ofta man heter ruben , eller heter du robin , vette fan, men nu börjar jag fan bli trött på dig, du snackar så jävla mycket skit om mig på din blogg, jag har fan itne gjort ett piss, jag har fan itne ens snott nåt ifrån dig, jag blir så jävla arg på folk som tror falska saker.... GET A FUCKING LIFE..
Du har ju nästan skrivit "Dynesius bloggen är störd"på alla dina inlägg, vilket börjar blir väldigt irriterande
Det är nog du som är störd eftersom du snackar skit...
Hur kan ens folk läsa din blogg , jag fattar inte.. och va inte det du som härmade mig och inte tvärtom, för lixm du har ju nästan likadan header som mig och typ allt...
Har du ingen fantasi eller, nej tydligen inte, men aja orkar inte slösa min värdefulla tid på en värdlös typ som dig




Kommentarer

asg*
Skrivet av Anonym den 26 September, 2009

Skriv en kommentar


Trackback