Länge sen sist..

Jaa, nu har gått ett tag innan jag uppdaterat bloggen, men nu kommer ett rykande färskt inlägg, så jag hoppas att ni är nöjda med att jag gör det efter en dags uppehåll, men igår var jag med älsklingen och Sandra, det va skoj, sen efter tag så kom My, för vi skulle till v-leden för att kolla om några som hade kaxat , om dom va där, klart att dom va där, men dom my och dom, ville att vi skulle gå, så fick gick därifrån, men så följer dom efter oss, ofta lixm, get a life, och sen börja dom kaxa... hahaha orkar inte skriva, men iaf, tillslut kom älsklings syrra och hennes pojkvän och började kaxa med dom , haha. och sen efter tag orkade vi inte vara kvar, så vi åkte med Thomas hem till mig, och sen skjutsade dom hem Sandra till Bålsta, för dom skulle till Jakan tror jag..


Skriv en kommentar


Trackback