Godmorgon alla läsare!

Igår på dan så var jag i bålsta för att jag min flickväns syster fyllde 21 år , så jag åt lite mat sen bjöds det på bullar och tårta, så jag en massa bullar och en bit tårta. och sen vid runt 16.00 kom pappa och hämta mig, och sen väl hemma satt jag vid datorn liten stund tills adam skrev och frågade om jag vill träffa honom,ida och lisa, självklart ville jag det, så vid runt 21.30 va jag nere på stan och gick till ida när hon bor, så va porten låst, så jag fick messa adam och fråga efter Idas nummer. Men sen visade det sig att hon va på ungdomenshus, så det var bara att palla sig dit, och där träffade jag henne och lisa och sen efter ett tag så kom tomi,adam och sandra dit, vi va där tills typ dom stängde, vi runt 24.00 :D


Kommentarer

HAHAHA urk
Skrivet av Anonym den 11 Oktober, 2009
Det bror helt och hållet på vad man ska äta lilla du :)
Skrivet av Anonym den 11 Oktober, 2009

Skriv en kommentar


Trackback