Starcube, Vanillabronze.blogg.se, Christoffer Persson

Okej, nu kanske man får en massa skit för det här inlägget men måste skriva mina åsikter , jag tror inte att det finns någon som är så jävla stolt över sin läggning så den vågar ta sexualitet ett steg längre, och det jag tycker verkligen att han ska få cred för det! Att han vågar och inte tar någon skit ifrån någon. jag tycker det är jävligt strångt jobbat av honom, för jag tror att han får höra idiotiska kommenterar varenda dag, men ändå så forsätter han vara som han är , och det gillar folk, (dock inte alla), för tänk om alla i världen skulle se likadana ut, följa "mallen" , att man är hetero, och man sminkar sig inte, osv, tänk  vad världen skulle vara tråkig, så jag tycker fan att han ska forsätta som han är , för han vinner ju på det, för han har ju as många bevakare på bdb ( starcube), bara folk gillar hans style.

Personligen gillar jag inte honom, men jag tycker bara att han är modig för att han vågar stå emot alla negativa kommentarer, och personligen tycker jag att alla personer kan behöva lite positiv feedback,


Skriv en kommentar


Trackback