Sanningen om Krillebooi

Anonym # 1 - bdb

han snackar skit om ALLA, jag avskyr skitsnack , asså hans liv är typ att snacka skit om alla o sina närmsta kompisar, fast iof han har ju inga nära kompisar han går ju från person till person hela tiden för ingen orkar stå ut med den där killen. allt i hans värld är, lögn, yta, sprit,pengar han är ju alkoholist ju så mkt som han festar. ne jag tkr hela allt det är sååå tragiskt, hemskt. synd om honom, han borde vakna upp till verkligheten!



Anonym # 2 - bdb

Erkänn du har inga pengar krille? hela du är en lögn? "sanningen om krillebooi" stämmer trots allt? ja tror lätt på de såvida du inte betalar in på mitt konto nu som du LOVADE du som har SÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket pengar. om du inte gör det bevisar det bara att du inte har pengar o allt är en lögn, kul krille KUL , vem är du egentligen? asså ditt hjärta lär ju va helt trasigt, hur mår du? jag tror du mår riktigt dåligt av att du sviker så många människor o går bakom ryggen, tänk krille tänk lite!" (1500 kr)



så fan krille, hur kan du stå ut med dig själv när du ljuger för alla dina såkallade "vänner", gå bakom ryggen på dom, ljuga om att du har massor pengar... Kissie har fan rätt du är fan as wierd........


Kommentarer

jag vill tka synd om han med det går inte när han håller på som han gör ;o
Skrivet av Anonym den 23 Maj, 2009
hört att han snor saker ifrån sina vänner, och eftersom han försöker göra sig så känd som möjligt playar han runt tjejer med "kända" kretsar, bytar killumgänge etc.
Skrivet av Anonym den 23 Maj, 2009

Skriv en kommentar


Trackback