Rixfm

aja nu ska man väl skriva ett inlägg i bloggen..

Igår va jag och brorsan till Sthlm och gick runt lite, för vi var lite tidiga, va där kl 13.40 typ, och Rix Fm festivalen började 19.00 , så Jeppe, Madde och Anama kom till Sthlm, så vi gick runmt med dom en stund, gick in lite olika butiker, sen köpte jag ett nytt "snäckhalsband" , köpte två st, och det andra fick anama låna för det var grönt , aja sen kl 19.07 åkte dom hem , och då gick Dennis och jag till Kungsan  för att kolla på festivalen, och det var bra artister, Alcazar,Heat,Janet,Ragdollz,Ramsells,Kim  missade dock Emd, Sarah , Måns och Snow Patrol, för typ kl 21.00 tror jag att det va, då började jag må illa , och sen började jag bli yr, då sa jag till brorsan att vi skulle gå och käka, och då svartna det för ögonen, jag hade svimmat , för jag vaknade av att någon höll på bära upp mig, så brorsan och jag gick till donken för att käka,  för att sedan åka hem tillbaka till Enköping , men jag tror inte att jag svimmade bara för inte hade ätit nåt, jag tror att det var bara för hade stått still typ 3 timmar och det var trångt, så troligen fick jag syrebrist eller blodbrist i hjärnan

nu ikväll ska först gå ut med hunden och sedan ska jag äta, och kolla på eurovision finalen :D

GO MALENA!
eller vilken tycker ni ska vinna?


Skriv en kommentar


Trackback