THE WEEKEND

Idag är det första dagen i juni, för det är najs, för nu är det lite mer en vecka kvar till skolan slutar ..
Den här helgen har jag väl inte gjort så mkt ...

LÖRDAG 30/5

Idag var jag till Sthlm med kusinen och kollade på My bloody valentine 3D, var där lite för tidigt, men det gäller att vara ute god tid, men iaf, så började filmen 16.30 och den var fett najs, så den är verkligen värd och se, det är typ en skräck/thriller i 3d, fett najs !
sen efter filmen gick jag och kusinen tillbaka till centralen och där gick vi till donkään och köpte en mcflurry marängswiss, den var verkligen jättegod, aa kl 19.07, åkte vi tillbaka till enköping, och hemma hos kusinen fick vi lite grillat, och efter det fick vi också rabarberpaj, det var smakens,

SÖNDAG 31/5

Idag har jag varit till Bålsta för vi skulle till farmor, .Sen efter jag hade ätit grillat, så åkte jag till Lina, men jag fick inte så trevligt bemötande av hennes pappa, för han ba: " INGA KILLAR I DET HÄR HUSET ! " . jag ba: "ooooooookkeeeej, jag tror jag att jag går " . aa sen när pappa hämtade mig så åkte vi tillbaka till farmor för att äta lite tårta

aja, det va min helg iaf, hoppas att ni har haft en bra jhelgt som jag har haft.. ;)



Skriv en kommentar


Trackback