Jadu

Nu är jag lite sur, för jag har lovat flickvännen att jag ska åka till henne på fredag, för jag inte orkade gå på klassfesten, eller ifs så kan man inte kalla det en klassfest efter det kommer en massa randoms -.- , men aja orka prata om det men iallafall så  säger jag att jag ska åka till henne på fredag  till mamma och pappa så dom vet att jag är där på fredag, då säger mamma att jag ska på begravning på lördag, så jag kan inte vara kvar på kvällen , för begravningen är på lördag ! :O

men ååhh... ASSSÅ ååååhh!!!!!

Men asså Erik Grönwalls låt Higher är ju så bra!
sitter och nöter den nu ! :)


Kommentarer

hatar dina föräldrar
Skrivet av Anonym den 14 December, 2009
hahah vadå massa randoms? vad jag vet äre bara 2 st som inte går i våran klass som tror dom ska komma.. 2 st! asså haha :D vadå massa randoms -.-
Skrivet av Anonym den 14 December, 2009

Skriv en kommentar


Trackback