Min lördag

På dagen så gick jag upp till tågstationen för att möta en vän som skulle ta bussen ifrån västerås hit, men hon blev avsläppt vid Gustav Adolfs Plan istället, så det va bara att promenera dit ner, och först va det varmt, så jag tog av min tjocktröja, sen blåste det och blev kallt då satte jag på mig den igen, sen blev det varmt, kallt varmt, kallt.... snacka om drygt (?!) men aja nog om det, så jag va där nere klockan 13.00 och då gick vi runt på stan och kollade, för det finns inte så mkt att göra här i Enköping.
Efter en stund så messade vi amanda och frågade om hon skulle komma ner och hon ba: självklart! ... så när amanda,tove,fanny hade kommit ner på stan så gick vi ner till kaosfestivalen, och gick runt där, och då kommer det fram en som ger kondomer... sen efter ett tag så kommer det fram en UNF'are aja, sen gick vi upp till torget och satte oss, och då blev fanny as flum, så hon började blåsa upp kondomen som hon fick, vilket va samma sak som vi andra också gjorde , hon kallade den "mäklarballongen"
Lite senare, vid 21.00 så gick alla till kaosefterfesten, men jag va tvungen att följa Nicole till stationen, för hon hittar ju inte så jätte bra här, så vi satt och snackade där tills klockan blev 22.45 och då kom hennes tåg, och efter det fick jag ner till efterfesten! va där till klockan 01.00 då dom stängde.


Skriv en kommentar


Trackback